fb

2019/10/11 Update

ソリューションアドバイザー(カスタマーサービス) (Job ID: SCR-1000070)

Work location
Tokyo
Job type
IT engineers
Employment type
Regular employee
Salary
JPY - Japanese Yen JPY 4000K - JPY 10000K
Must
** These jobs are not affiliated with Jellyfish. If you would like to apply, please contact the company directly. If you would like to have a consultation with one of our consultants, please apply below. **

【必須スキル・要件】
・顧客へのサービスマインドがあること
・高いコミュニケーションスキル
・顧客の業務の課題への共感力、想像力
・基本的なITスキル
・プレゼンテーションスキル
・フレームワークを使って物事を整理、ラベリングできること

【歓迎スキル・要件】
・IT系商材の提案、販売のご経験
・業務コンサルティングのご経験
・IT系またはビジネス系の講師、トレーナーのご経験
・コンタクトセンターでの SV クラスのご経験

Job Detail

Language requirements: Japanese Native
Language requirements: English Conversational level
Career level Manager (Manager/Supervisor of staff)
Company name サイボウズ株式会社
Job description ** These jobs are not affiliated with Jellyfish. If you would like to apply, please contact the company directly. If you would like to have a consultation with one of our consultants, please apply below. **

Job Description:
サービスの見込み顧客に対して、ヒアリングから課題解決提案までを対面で行うお客様相談業務です。

お客様の抱える悩みを一緒に解決する「コンシェルジュ」として、お客様の課題にあった自社サービスの紹介と運用について1対1で提案・アドバイスをしていただくほか、セミナー講師として大勢のお客様に対して魅力を伝える役割もあります。

「コンシェルジュ」業務の企画、運営にもかかわりながら、将来的にはマネジメントとして活躍していただくことも期待します。Job Industry:
Software Vendor
Working Hours:
9:00 - 18:00
※必要に応じてフレキシブルに変更できる制度あり
Holidays:
完全週休2日制、土日祝日、夏季冬季(年間休日121日)、年次有給休暇、職歴加算年休付加制度、リフレッシュ休暇など

This job applies to the following conditions 

※Click the link to search more jobs with the following conditions

Area
Job Type
Employment type
Speciality